dijous, 30 de novembre del 2006

Agraïts a Vianant

A la meva tribu creiem que per totes les coses que fem a la vida, fins i tot per les més innocents que repetim varies vegades al dia, a l'hora, o al minut, hi va haver una primera vegada. Aquesta és la meva primera vegada, avui m'estreno, i una il.lusió esfereidora desborda la meva ànima. En fi, no tinc res més que paraules d'agraïment a Vianant. Ell ens ha dut fins aquí, i amb ell hem vist la llum: un espai de llibertat, però de veritable llibertat, on tota la capacitat, tan creadora com destructiva, són a l'abast de la mà.

És gràcies a Vianant que els kukamuskes podrem fer sentir la nostra veu al món i exposar als vostres ulls els problemes que ens afecten. Però això ja us ho explicaré un altre dia... Només una pregunta em rosega l'ànima: serem dignes de la seva confiança? Segurament, només el temps pot respondre aquesta qüestió, així que mentrestant ens quedem aclaparats contemplant un futur on aconseguim els privilegis d'administrador...

Penkamuskes,
Cap de la tribu dels Kukamuskes

1 comentari:

Vianant ha dit...

Gràcies pel teu comentari, Penkamuska. Per mi és un honor que el cap dels Kukamuskes hagi estat un dels primers a escriure al blog, ajudant així a que n'arranqui el vol.

I pels que no sàpiguen qui és el Penkamuska i no hagin sentit parlar mai dels Kukamuskes, aqui us deixo un enllaç on podeu llegir sobre totes aquestes coses.

www.xtec.es/~malons22/patufet/massagran.htm (català)

www.xtec.es/~malons22/patufet/noteapures.htm (castellano)

Doncs res més. Abraçades i petonets per tothom i animeu-vos a participar!